Zmieniamy wygląd. Zmieniamy nazwę. W środku pozostajemy sobą. Nadal będziemy wspierać Cię w zdrowym stylu życia i umacniać zdrowe, racjonalne i łatwe w przestrzeganiu nawyki, które z łatwością wpiszą się w Twój codzienny rytm.
Nowy wizerunek. Ta sama misja.
Skąd ta zmiana?
Co konkretnie się zmieni?
Wartości i cele, które pozostają bez zmian
Długodystansowe, holistyczne dbanie o zdrowie, które nie polega na restrykcjach ani radykalnych, ale krótkotrwałych zmianach.
Produkty najwyższej jakości, które naprawdę działają i powstają wyłącznie w oparciu o wiedzę, sprawdzone informacje i współpracę z naukowcami.
Świetny skład w dobrej cenie, która jest współmierna do jakości i zgodna z naszą filozofią wsparcia jak najszerszego grona Klientów i Klientek.
Życzliwość i szacunek wobec Klientów i Klientek, którym zawsze służymy radą i pomocą.
Być może zadajesz sobie pytanie…
Co oznacza słowo Mandimu?
Mandimu to wymyślone przez nas słowo, które w naszym odczuciu budzi pozytywne skojarzenia z pielęgnacją, troską i zaufaniem. Spodobało nam się jego melodyjne brzmienie.
Czy będziemy podnosić ceny? Czy lepiej zrobić zakupy na zapas?
Bez obaw! Nasza polityka cenowa pozostanie bez zmian. Nadal chcemy oferować przystępne ceny, współmierne do jakości produktu.
Czy zmieni się skład dotychczasowych produktów?
Jedyną zmianą będzie inny skład kapsułki suplementów diety: niektóre z nich wcześniej zawierały żelatynę, od teraz będą całkowicie wegańskie, zrobione z hypromelozy (HPMC). Poza tym skład żadnego z produktów nie ulega zmianie.
Dlaczego etykiety produktów są po angielsku?
Jesteśmy obecni na 10 rynkach europejskich. Chcemy, by etykiety naszych produktów były rozpoznawalne i czytelne, dlatego napisy z przodu są tylko w języku angielskim. Informacje w języku polskim znajdziesz na spodzie etykiety (wystarczy odkleić ją od opakowania) i na naszej stronie mandimu.pl.
Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Twoje Mandimu
Obserwuj nas w mediach społecznościowych, gdzie regularnie publikujemy informacje o nowych produktach lub zapisz się na nasz newsletter.